LINA

Kära dagbok..

BVC, Lunch och liiiite shopping ;)

Publicerad 2011-08-08 16:40:13 i shoppat

Har varit på BVC idag och kollat så att Jolin följer sin kurva normalt.. Allting såg väldigt bra ut och hon klarade klossprovet galant (slå två klossar emot varandra..)

Efter BVC så drog vi till Haninge Centrum för att joina syrran jpic.se på hennes lunch! Vi följde med henne tillbaka till jobbet efter lunchen och det var då jag fick syn på alla nya kalendrar som kommit... Wiiiee! Jag har någon weird förälskelse i almanackor och kalendrar..? However, det här bara MÅSTA jag ha!! ;)



Och som ni ser på bilden så kom min underbara älsklingstidning i brevlådan idag..!!! JIPPIE!!

Hittade även dessa fina burkar att förvara alla Jolins hårband -snoddar och pryttlar..

Kommentarer

Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Publicerad 2011-08-08 22:18:10

Phiiiiint !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela