LINA

Kära dagbok..

Farmor och barnen <3 Det har varit alldele...

Publicerad 2011-08-07 22:28:52 i mmsblogg

img_5168 (MMS)

Farmor och barnen <3 Det har varit alldeles för dålig uppdatering på bloggen nu ett tag känner jag!! Uscha! Fy på mig.. Tiden går ju sååå himla fort med barnen å jag vill ju dokumentera deras uppväxt genom bloggen (det är ju lite av anledningen till att jag bloggar..) Det som är lite tråkigt är att bilderna jag laddar upp från mobilen blir så små.. Och som småbarnsförälder till två små odågor, så har man sällan tid till att sitta framför datorn och uppdatera..:) Men men.. Ska försöka skärpa mig iallafall!!! Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela