LINA

Kära dagbok..

Glögg och pepparkaksafton

Publicerad 2011-12-03 06:45:29 i mitt liv i bilder

Vaknade i ottan av att Casper står bredvid vår säng och frågar:

-Mamma? Mysa..?

-Ja, visst får du det..

Han slänger sig raskt upp i sängen i min famn och myser en millesekund och sen är det färdigmyst.. Det gäller alltså att verkligen ta vara på de där sekundrarna alltså..

Nu sitter vi här och har precis tänt en brasa, bara han och jag..:)

Igårkväll så for jag in till stan för att träffa Nina och Fredrik mfl. Det bjöds på glögg och pepparkakor i alla olika smaker ;)



Vi bestämde oss för att göra en liten tävling om vem som kunde gissa rätt smak på pepparkakan också... Reglerna va liiite ospecificerade så jag kan ännu inte idag komma på vem det var som vann den tävlingen..? Vi spelare DRAW också. Man delas in i lag och ritar ett ord som dina lagkamrater ska gissa sig fram till.. Där vann ju vi tjejer överlägset!





Nej, nu vankas det frukost säger Casper :) vi ska dra iväg på julmarknad lite senare, ute i Tyresta. En nationalpark där vi brukar promenera med barnvagnarna!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela