LINA

Kära dagbok..

Lego för vuxna!

Publicerad 2011-12-01 16:50:45 i hus & hem

Ja, här staplas det upp ytterväggar som lego alltså.. Titta bara va mycket utav väggarna som kommit bara under dagen ;) Själv sitter jag inomhus och håller brasan igång.. ;)

Näe, jag har faktiskt ägnat mig åt att åka genom hela stan för att få beskedet att nyckeln jag beställde har dom slipat fel, så jag kom hem tomhänt..

Jag har varit på utvecklingssamtal också! Fick veta att Casper är en väldigt skötsam kille med mycket omtanke. Och att han gillar bilar. No shit? Aja, det var ett väldigt givande samtal jag hade med fröken iallafall ;) Känns bra att han trivs och att allting börjar rulla på..








Och bara under den stunden som det tagit för mig att uppdatera och skriva det här inlägget så har grabbarna hunnit spika upp en vägg till inne i sovrummet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela