LINA

Kära dagbok..

Missade julkalendern.. Bedrövligt!

Publicerad 2011-12-01 10:08:28 i mitt liv i bilder

Herre min skapare! Idag vaknade vi kl: 07.55!! Haha

Vår kompis Ante (som förövrigt är snickare och har vanan inne att stiga upp i ottan) knackade på dörren och det var då jag slog upp ögonen och försökte urskilja siffrorna på väckarklockan! My gooood! Inte ens barnen va vakna..? Konstigt..

Jag erkänner det direkt.. Vi missade första avsnittet på julkalendern..;( Såååå orutinerat av mig som mamma att låta barnen sova över julkalendern.. JULKALENDERN!! Tack gode gud att den visas ikväll igen..:)

Nej, nu ska jag strax sticka iväg och hämta ut en nyckel till bilen som jag beställt.. Vi ska nämligen sälja min fiiiina Nissan Qashqai för en lite mer billigare variant..

Förresten.. Som ni ser så har jag ju lyckats förstöra min underbara design på bloggen, men frukta ej.. Jag gör allt i min makt för att få tag i en expert på problemet.. (lillasyster, som befinner sig i Thailand på nån öde ö någonstans..)


Kommentarer

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Publicerad 2011-12-01 11:13:55

Hehe, mina barn kollade på Scooby-doo imorse. Hade inte en tanke på julkalendern. Det är tur den går ikväll igen. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela