LINA

Kära dagbok..

Rensar vinden... Host host!

Publicerad 2011-12-05 13:12:47 i mitt liv i bilder

Herre jisses! 

Casper hade vääädigt svårt att somna inatt.. Efter mycket om och men så kom han äntligen till ro.. Kl: 23.00 för att sedan vakna 05.15!!
Stackarn.. Både han och jag hostar lungorna ur oss.. Jolin har det liiiite lindrare..

Hursom.. Varken jag eller Casper är speciellt trötta så jag tog tag i att städa uppe på vinden idag, eftersom att vi alldeles strax ska riva nuvarande taket.. Nu när det börjar bli minusgrader å så.. Ehrm..!

Casper leker med sina bilar(!) medans Jolin sover..

Här kommer en bild från i morse när vi öppnade lucka nr 5!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela