LINA

Kära dagbok..

Städa, diska, pynta, laga mat.. bla bla bla

Publicerad 2011-12-06 16:46:47 i mitt liv i bilder

Idag har jag och barnen hållt på med lite allt möjligt! Casper fick stanna hemma idag med.. Han låg  och hostade halva natten, stackarn!

Iallafall så har vi städat och grejjat, sen åkte vi och storhandlade på ICA MAXI! Där hittade vi en tomte som barnen blev helt förälskade i.. Haha.. Dom såg den båda två och kunde inte för sitt liv släppa den.. Så vad gör inte världens mest snälla mamma.. ;)

Nu har den hittat sin plats i köket.. På kökslampan! Haha



Hittade vår lilla ute-tomte också som vi fick av snälla Lisa förra året!



Nej, nu ska vi fortsätta med våra hus sysslor här hemma.. Pusseliepuss

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-12-07 11:10:02

Vilken fint tomte,de hade jag helt glömt bort. Om det nu är jag som är den snälla Lisa...;-)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela