LINA

Kära dagbok..

Badhuset

Publicerad 2011-01-08 15:23:48 i dagbok

Idag har vi varit och badat på Torvalla simhall för första gången! Det var riktigt skoj och Casper uppskattade det som bara tusan! Lillskruttan fick sitta i bilstolen och titta på medans vi andra badade, men nästa gång får hon också bada tror ja ;)

Det var ett tag sedan jag skrev här nu, men men.. Bättre sent än aldrig.. Självklart så glömde jag ju kameran hemma, så jag kan inte slänga upp nån bild från simhallen eller.. Grr! Typist!

Kommentarer

Postat av: joss

Publicerad 2011-01-11 16:41:37

välkommen tillbaka

Postat av: Michan

Publicerad 2011-01-16 21:14:07

Så typiskt jag hatar också när jag glömmer kameran, jag måste fota allt som dom gör :)

Mysigt att bada men man måste tyvärr vara två vuxna om man ska lyckas bada med två barn så det var länge sen vi var iväg

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela