LINA

Kära dagbok..

Oldtimes!! Den här bilden tog Lisa någongå...

Publicerad 2011-01-27 00:07:00 i mmsblogg

img_2016 (MMS)

Oldtimes!! Den här bilden tog Lisa någongång förra året när hon och theo va barnvakt åt Casper ;) Känns som en evighet sedan, men ändå alldeles nyss liksom?! Konstig känsla.. Satt precis å tittade igenom telefonen och inser att jag har 1679 bilder och 170 videos på telefonen.. Haha! Snacka om nostalgitripp jag haft denna afton ;) Men det är inte allt som hänt under kvällen.. Systeryster bjöd oss allihopa på en underbar trerätters middag också!! Förätten bestod av bakad potatis med skagenröra och gravad lax, till varmrätt serverades det fläskytterfile med ädelostsås och potatisgratäng och till efterrätt fick vi Chokladpudding med grädde.. Det lade sig som en smäck i magen kan jag lova!! Nu ska jag ta Jolin på armen å hoppa till kojs, vi ska nämligen upp till Kyrkis imorgon å träffa lite Edsbybebisar å mammor förstås!! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela