LINA

Kära dagbok..

Bokrean

Publicerad 2012-02-22 12:33:00 i dagbok

Jaha, såhär kan det se ut en helt vanlig morgon hemma hos familjen Johansson/Vennberg!

Jolin facerapar mamma och trycker på [PASS] på Wordfeud..




Casper kollar senaste nytt på Youtube.com





Själv pustar jag och stånkar och tar reda på efter frukosten och allt som hör därtill..(!)




Men lika glad för det är jag, men gladast e nog barnen.. Trala la la la!


Efter dagislämningarna så passade jag på att svänga förbi syrran på bokhandeln.
Jag hade ju nämligen spanat in lite böcker i reklambladet som jag ville ha, och då gäller det att vara ute i god tid en sån här dag tänkte jag!
Det var rätt mycket folk på bokhandeln, men jag lyckades ändå få tag på mina böcker OCH ta en snabb 10 minuters fika med systeryster!




Nej, det är dags för lunch NU! säger magen!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-02-22 17:38:38

Sv; Ja jätte spännande. Fast vi vet ju inte om vi får det ännu, måste tala med banken först och sedan blir det budgivning. Så vi får se om det blir det huset eller något annat.



Ja, jag försöker mig på LCHF. Började med det i januari. Men har väl inte varit sådär jätte hård, utan fuskat en del. Men jag försöker :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela