LINA

Kära dagbok..

Härliga Torsdag!

Publicerad 2012-02-23 21:15:50 i dagbok

Tänk ändå, vad lite sol kan göra för humöret!

Idag har jag haft en såndär pirrande känsla i magen mest hela dagen. Har varit ute mestadels av denna underbara Torsdag och fått så mycket frisk vårluft att jag klarar mig till.. ja, imorgon!

Barnen trivs ju också i det här plaskvädret som solen bär med sig!
På med galonerna bara, sen är det bara stå å njuta och låta barnen leka i vattenpölarna bäst dom orkar!





Efter dagishämtningen idag så tog vi en tripp till lillasyster i bokhandeln igen!
Casper köpte ett "Emil i Lönneberga Lotto-spel" som vi spelade i hela 4 minuter, tills han tröttnade(!)





Jag fyndade de här solbrillorna (ett måste för soliga dagar) på Glitter för bara 49:- Som hittat!






Jag ber om ursäkt för den underliga grimasen, men jag såg så himla konstig ut när jag fotade med vidvinkelobjektivet som satt på kameran, så då gick jag ALL IN istället..  


Sen for vi hemmåt för att möta upp halva Johansson-släktet på familjemiddag på korvmojen!
Det är VERKLIGEN underskattat att käka familjemiddag på korvmojen måste jag säga!
Barnen kunde stoja och låta bäst dom orkade utan att nån snorkig surkärring tittar snett på en..!

Skönt!


Inte nog med det.. Dom hade en "lekhörna" också med kritor, papper och lite bilar! 
OCH som om inte det vore nog, så kom dom in med glass till barnen efter maten :)

Nu sitter jag här och bloggar, Dennis och barnen är nattade. Så..

Så fort det här inlägget är postat så ska jag slänga mig i soffan med min bok och en kopp te och bara njuuuta..

Hast ala Vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela