LINA

Kära dagbok..

I´m back!

Publicerad 2012-03-04 15:39:26 i hus & hem

Det har varit väldigt knapert med uppdateringar på bloggen nu under helgen, sorry!
Vi har haft en hel del att stå i, så därav den lilla pausen..
Plus att mitt internet inte har varit så stabilt så det går inte att ladda upp bilder.. :(





Som plåster på såren så laddar jag upp en ordentlig skopa husbilder.. Grabbarna har hållt på hela helgen!
Det kommer mera bilder ikväll så ni får se hur långt vi har kommit under helgen. Syns bäst på baksidan,
men batteriet på kameran tog slut så jag måste vänta lite.. :)
























Jag och barnen har precis kommit hem ifrån båtmässan.
Det var riktigt skoj och kolla på alla båtarna ;)
Vi var dit med Lindha och Kenneth och deras grabbar!
Dennis lämnade jag hemma, så huset blir färdigt nångång!


Nej, nu ska jag ut och ta lite mera bilder.. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela