LINA

Kära dagbok..

Morgonstund

Publicerad 2012-05-20 10:21:46 i dagbok

Sitter ute i det fina vädret, dricker kaffe, lyssnar på fågelsång och iakttar när världens sötaste konstnär gör sina storslagna målningar. Ingen är den andra lik <3

Igår va vi på grillkväll hos ett par bekanta. Det blev rätt sent så vi kom inte hem förrens vid två tiden tror ja ;) Så grabbarna tog sovmorgon idag medans jag och Jolin klev upp i ottan i vanlig ordning!

Idag blir det till att påta på i trädgården, köpa hem lite jord å plantera ner rödvinbärsbuskarna som jag hittade igår på baksidan.. (min gamla buske har tydligen gått å föröka sig?!) Jag köpte rabarber igår också, så den ska få lite jord :)

Nej, nu ska jag passa på å njuta innan grabbarna vaknar!

Kommentarer

Postat av: Emsi

Publicerad 2012-05-22 11:06:40

Du har så mycket projekt på gång! :)

Ja halloumi är supergott att grilla, hoppas jag hinner med grill en gång till innan jag åker till Luleå. Ska du uppåt Edsbyn nåt snart? Jag åker ju norrut nästa lördag (2 juni), hade varit så kul att ses innan! Sen blir jag hemma till mitten av augusti iaf.

Saknar er! Så nyfiken på att se hur husbygget förflyter. KRAM! <3

Postat av: Knaada

Publicerad 2012-05-28 10:30:28

Goddagens!



Jag var så sent ute så jag vet inte om du såg mitt svar på klädförvaringen :)



http://www.knaada.com/2012/05/tips-pa-smart-kladforvaring-for-barn/



Och dom där glasspinnarna är köpta på Åhléns, skitbraiga!



Ha en fin dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela