LINA

Kära dagbok..

Spontan fika med systeryster

Publicerad 2012-05-14 20:07:35 i dagbok

Jag packade in barnen i bilen efter en heldag i soffan framför Pippi Långstrump.. Pippi i all ära, men efter 765 456 078:e gången så börjar man ledsna lite!

Jag hade med mig lite inredningstidningar åt henne också som hon kan gotta sig i ett tag.. Älskar å sitta å mysa med inredningstidningar.. Men det blir liksom ingen tid över för sånt now day's..! Så då får Jenny rå om dom ett tag!!

Nej, nu ska jag natta barnen!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/141877/images/2012/pic_202584831.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela