LINA

Kära dagbok..

Min lilla "datahörna"

Publicerad 2012-11-14 19:47:06 i mitt liv i bilder

Jag har under den senaste tiden haft datorn lagd på hyllan, då jag inte haft någon plats för den.. Så har jag ju min Smartphone och surfplatta att surfa med, så det kan ha liiiite med ren lathet att göra också!

Hur som helst, så har jag nu bestämt mig för att min "datahörna" får bli längst in i hörnet vid matbordet! Håller både tummar och tår för att barnen inte ska "ta över" även den :)

Nej, nu ska jag alldeles strax till å natta de små !

Puss och kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela