LINA

Kära dagbok..

Torsdagskväll..

Publicerad 2012-09-20 22:00:00 i dagbok

Efter att ha hämtat barnen på dagis idag och fått i dom lite mat så var jag tvungen att damma av ett gammalt recept på trolldeg som jag tänkte att vi kunde pyssla med tillsammans :)

Efter ett totalt misslyckat försök att få till degen till en smidig och len, knådvänlig klump så slutade det med att alltihopa åkte rakt ner i papperkorgen! Skit också.. Har ni nått bra recept på trolldeg? Jag har ett superbra recept på Playdoh, men denna gång vill jag ju kunna torka de fina figurerna i ungen och låta barnen måla dom sen..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela