LINA

Kära dagbok..

Sjukstuga

Publicerad 2013-02-18 20:11:34 i dagbok

Idag har båda barnen legat i feber hela dagen.. Fy va ont det gör i mammahjärtat när man ser sina småttingar så orkeslösa :'(
 
Jag har iallafall blivit klar med klädrensningen i barnens garderober som jag började med i helgen! Känns oerhört skönt att få det gjort.. Nu återstår bara min egen garderob. Suck.
 
Jag har ju så himla svårt med att göra mig av med kläder. Allra helst om dom knappt är använda! Men efter att jag läst "Rensa i röran med Feng Shui" (ännu en gång) så ska ni nog se att det snart är gjort!
Den boken är så sjukt inspirerande! Kommer ni ihåg förra gången jag läste den? Herregud.. Jag rensade ju så mycket att jag knappt hade ett enda plagg att ta på mig till slut! Som tuuuur va så hade ju systeryster också rensat ut sin garderob som jag fick ta del av :)
 
Nu ska jag hjälpa Jolin att ta på sig sin prinsessklänning för 9 239 293 851 015:e gången <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela