LINA

Kära dagbok..

Naglar, fransar och stickers

Publicerad 2013-03-01 23:42:58 i mitt liv i bilder

Herrejösses vad grejjer jag lyckas rota fram i gamla gömslen å vrår.. :D

Jag har ju alltid haft en liten förkärlek till naglar, lack, fransar, hår och allt som hör därtill, men nu blev till och med jag förvånad över hur mycket jag hamstrat genom åren!
Varför använder jag inte alla dessa underbara ting som jag en gång i tiden ändå fastnat för?

Nu ska jag banne mig använda massor (eller åtminstone imorgon!) resten får ske lite successivt..!

Back to business..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela