LINA

Kära dagbok..

Promenad i skogen...

Publicerad 2009-09-22 21:46:27 i kreativt

Idag bestämmde jag mig äntligen för att hitta till Lyckeby genom skogen.. Jag gick fel några gånger, men till sist så kom vi fram.. Vi hade, som ni ser, några hinder.. Men ingenting som inte gick att lösa.. Väl framme hos Rikard och Melissa så blev jag bjuden på en kopp kaffe, sen mörknade det på så fort så det blev bara en snabb kopp, sen drog vi vidare.. Eftersom att det blev mörkt så fort så tog vi stora vägen hem.. Totalt blev det en promenad på ca: tre timmar (ink kafferasten!)

Riktigt nice att hitta vägen genom skogen, då tar det inte mer än 15 minuter att ta sig till Melissa som också är mammaledig! ;)



Nu sitter jag och tittar på kändisdjungeln.. Sitter och laddar upp lite bilder på fotosidan.se också! Casper ligger och sover, gullunge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela