LINA

Kära dagbok..

Jag städar, barnen stökar..

Publicerad 2012-02-27 11:42:25 i kreativt

Står äntligen och pustar ut, går några steg tillbaka och klappar mig själv på axlen!
Oj oj oj, så fint det blev!






Vänder mig sedan om och får syn på.. Ja, jag finner inga ord..

Ni minns väl alla sugrör, presentsnören och serpentiner och ballonger som fanns i skåpet innan...

Jag la alltihopa på köksbordet och rensade alltihopa i slänga och spara -högar.
Lade sedan allting i påsar.
Gick ut och slängde påsarna som inte skulle sparas, kommer in och... 

Dom påsarna vars innehåll skulle sparas, ligger numera på golvet i hela huset !!!

SUCK

Skratta eller gråta?

Bestämmer mig för att det kanske inte är så fasligt, rycker på axlarna och börjar plocka..

Till slut kommer jag till barnens rum och får syn på var barnen pysslat med under tiden (10-15 minuter) som det tog att städa skåpet..


Gråter.







Note to self: Städa aldrig när barnen är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela