LINA

Kära dagbok..

Påsken är över..

Publicerad 2013-04-01 21:18:40 i mitt liv i bilder

Sitter just i detta nu och pustar ut efter helgens bravader :P

Vi startade påskledigheten med en liten tripp till Finland-Helsingfors med Silja Serenad. Och det va inte fy skam det inte. Varken för oss vuxna eller de små :)

Sen har vi faktiskt njutit av det vackra vädret här hemma på tomten och bara påtat runt på tomten, fällt träd, eldat allt som man kan komma på som behöver eldas, grillat korv i mängder och huggt ved (läs: fyra gigantiska granar som vi fällt har vi tagit reda på!)

En helt underbar påsk med andra ord! Nu har jag ägnat kvällen åt att laga mat, klippt håret på Casper, badat di små och nattat gubben, vikit tvätten sen några veckor tillbaka, skurit golven och diskat upp efter middagen!

Sjukt skönt att få det gjort må jag säga, men nu är det lite time out med min Hus&Hem tidning som jag inte hunnit läsa ännu :D

Natti natti på eder gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela