LINA

Kära dagbok..

Rensat i röran. Igen.

Publicerad 2013-07-05 00:22:09 i mitt liv i bilder

Jaha.

Då har jag gjort det igen. Rensat.

Det är en så befriande känsla att bli av med all skit som man samlar på sig med tiden!
Det bara tynger en när man går förbi (om det ens är möjligt!) och tittar på högen som bara växer och växer..

Ikväll tog jag tag i uteförrådet. Jisses va grejer alltså!! Men nu är det väck!!
Och lika glad för det är jag, men gladast är nog tjejen som kommer och hämtar alla utrensade kläder och leksaker imorgon! :)

Nej, det tar lite på krafterna och vara så flitig som jag varit de senaste timmarna.

God natt på er allesammans ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela