LINA

Kära dagbok..

Äventyrsbadet

Publicerad 2013-03-19 17:40:55 i mitt liv i bilder

Idag har barnen haft planeringsdag på dagis, så det betyder att dom är lediga..

Jag hade planerat sedan länge att vi skulle åka till simhallen och bada en sväng, men så kom jag på att vi kanske ska utforska det nya äventyrsbadet i grannkommunen istället!

Sagt och gjort!

Vilken succé!! Det va ett väldigt litet äventyrsbad, kanske det minsta jag någonsin sett, men det räckte gott å väl för mitt småfolk!
Dom härjade och stojade i lite drygt 4 timmar i vattnet!

Casper tog faktiskt sina första simtag idag och lärde sig att dyka under vattnet!! Super stolt kille, och förmodligen en ännu mera stolt mamma <3

Nu står jag å steker pannkakor för fulla muggar. Det har hårt på krafterna att bada och simma minsann :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela