LINA

Kära dagbok..

Dagen som varit

Publicerad 2013-03-16 22:58:17 i mitt liv i bilder

Idag har vi som bekant varit på Linns 6årskalas! Vi missade dock självaste barnkalaset i sig (tack å lov kanske) med ca 20 sockerspeedade 6 åringar!
Va det medvetet? Kanske.

How ever..

När vi kommer till kalaset så visa Linn mig alla hennes nya fina presenter..

Och helt plötsligt så känner jag 6 åringen i mig! Helt euforiskt iakttar jag alla hennes nya Barbiedockor med discoklänningar och My little ponnys med originalflätorna fortfarande kvar i håret och för att inte tala om allt pyssel och pärlor! Tänk va roligt det va att fylla år när man va liten..

Efter paketuppvisningen så va det dags för käk och sen skulle alla barnen bada. Samtidigt.

Sagt å gjort!

Nu ligger jag här hemma i soffan, utslagen, efter att ha fått bihålorna igentäppta under kvällens gång.
Barnen hann knappt landa på kuddarna innan de slöt sina blå, så nu blir det lite egentid med film å te :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela