LINA

Kära dagbok..

BOND PREMIÄR

Publicerad 2008-10-29 20:17:19 i dagbok

Hej hej allihopa!

Imorgon ska jag, tillsammans med mina kollegor, gå på BOND PREMIÄREN..! Det är Sony Ericsson som bjudit in företaget som jag jobbar för.. :D AS roligt..! Jag hade dock ingenting som skulle smälta in på röda mattan, så jag tog en svängom på Götgatsbacken och hittade en underbar klänning på Ginatricot och supersnygga stövletter på H&M som jag panikshoppade! Jag blev rätt nöjd faktiskt..! Tyvärr så lämnade jag kläderna på jobbet, eftersom vi ska ha konferens osv. på jobbet imorgon. Så bilderna har jag tagit från google! 
Längtar.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela