LINA

Kära dagbok..

GRAVID - NYTT HUS

Publicerad 2008-10-16 12:03:51 i mitt liv i bilder

Ja.. Som ni ser så har min kära syster (ännu en gång) gjort ett tappert försök att få igång mitt bloggande med hjälp av lite ny design på bloggen! Vad tycker ni? Visst är den fin!

Och som ni förstår så har nu den stora nyheten kommit fram.. Jag är gravid!!! 
Det känns jätte bra och jag och dennis är verkligen jätte glada! Det var inte riktigt planerat, men nu är det som det är och jag skulle inte kunna vara lyckligare!

Det har hänt mycket nu på senaste tiden (vilket har gjort att jag inte haft så mycket tid över för bloggen!) Jag och dennis har köpt hus!! Hehe.. Huset är heeeeeelt underbart. Vårt drömhus! Jag kommer att lägga in bilder på det senare! 

Som sagt.. Gravid, nytt hus.. Jag ni förstår, mitt liv är verkligen heeelt galet just nu!
I love it!

Hörs senare.. Nu måste jag jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela