LINA

Kära dagbok..

Dagens outfit

Publicerad 2008-09-24 17:50:20 i dagbok

Idag har jag bara jobbat, suttit på kontoret och drömt mig bort... Hehe.. Vi fick en massa mutningar av Sony Ericsson också, eller mutningar kanske man inte kan kalla det.. Vi hade utbildning med Sony Ericsson härom dagen och efter det så skickade dom lite reklam grejjer till oss säljare! Så idag fick jag en ny väska, badlakan, nyckelband och ett paraply! :D Alltid roligt med presenter ;)

Hmm.. Annars så har det inte hänt så mycket mera. Jag ska bara vara hemma idag och tvätta..! Fyy fasiken vad det är tråkigt!! Nej, nu ska jag alldeles strax springa ner och byta maskin och göra mig en kopp te!

Vad har ni gjort idag förresten?

Kommentarer

Postat av: Ms Stylish

Publicerad 2008-09-24 18:04:28

Vilka söta illustrationer du gör till dina inlägg :)



Jag vill gärna utmana dig att svara på mina 10 frågor om höstmodet 2008!

Frågorna finns att hämta på:

http://msstylish.blogg.se

Under kategorin "10 frågor".



Kramar Ms stylish!

Postat av: bitte

Publicerad 2008-09-24 18:45:23

ha en trevlig kväll

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela