LINA

Kära dagbok..

Grillkväll !

Publicerad 2009-08-01 12:15:42 i mitt liv i bilder

Igår så stod jag och dennis för en grillkväll för våra underbara vänner! Hur mysigt som helst.. Vi bjöd på entrecot med klyftpotatis och hallomiost, och till efterrätt så gjorde jag små chokladpuddingar med grädde och hallon/rödvinbär (som jag plockat själv ute i trädgården såklart!)




Jag använde inte kameran så flitigt igår eftersom att jag hade rätt så fullt upp med maten och så.. ;) Lillasyster däremot var väldigt flitig med kameran så håll utkik på hennes blogg efter bilder från kvällen ! entjejistorstan.blogg.se

Jenny tog med sina macrolinser också, men dom passade inte på min kamera eftersom att jag har ett större objektiv än henne.. Såå.. Nu måste jag ju köpa egna ;) Hihi

Tack för en underbar kväll allihopa !

Kommentarer

Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Publicerad 2009-08-01 15:24:41

HAHAHA så jävla roligt !!! Jag satt precis på toaletten med mobilen i handen som jag inte har tittat på på hela dan ! & precis ringer du då :D Liiiiiiite roligt !!!

Postat av: I S A B E L L A

Publicerad 2009-08-02 15:48:37

SVAR: Ja, kladdkakan var riktigt mumsig :).



Jag har nu märkt att det är bättre att fota i RAW jämnfört med JPEG. Men vissa bilder tar jag fortfarande med JPEG som inte är allt för proffsiga om du förstår:P kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela