LINA

Kära dagbok..

Vilken härlig kväll !

Publicerad 2009-07-05 13:54:16 i mitt liv i bilder

Igår kväll så var vi bjudna hem till Rikard och Melissa på grillparty ! Det bjöds på god mat och väldigt trevligt sällskap.. Jag som trodde att jag skulle vara den enda med barnvagn (bortsett från rikard och melissas egna barn) men så var absolut inte fallet ! Allt eftersom kvällen fortskred så forslades det in barnvagnar på gräsmattan från alla håll ! Totalt blev det sex barnvagnar och massvis med bebisar ;)

Vid 20.00-21.00 så var det dags för mig och dennis att fara vidare till Energikällan och hälsa på Aram som hade födelsedagsparty ! Vi blev inte så långvariga, eftersom att musiken i takt med belysningen överigick till lite mera "feststämmning", då kände vi att det var dags för oss att åka tillbaka till grillfesten !

Det blev en kväll med mycket skratt med underbara människor !




Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-07-05 17:15:10

brunett igen!? :)

Jag och sara pratar om att komma ner till sthlm i augusti. tror du att ni skulle orka med litet besök?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela