LINA

Kära dagbok..

Fika inne i stan

Publicerad 2009-05-18 22:07:50 i mitt liv i bilder

Halloj!!


Jag och Casper tog bilen in till stan idag och träffade Eve för en liten fika på Bellman´s.. Jätte mysigt! Efter fikat så kände jag att det sög till i shopping-tarmen och bara måsta springa in på Gina Tricot och köpa mig någonting.. Nejdå, riktigt så illa är det väl inte.. Hehe.. Jag behövde faktiskt linnen som jag kan amma i, och jag hittade ett perfekt inne på Gina och eftersom att dom fanns i så fina fäger så köpte jag två... Ett persikofärgat och ett mörkblått! Vackert!


Efter fikat och vår lilla shoppingrunda så tog vi farväl till Eve och drog vidare till Dennis jobb för att visa upp Casper för kollegorna!! Hehe.. Vi fick som vanligt en massa beröm ;) Hehe..


Såå.. nu sitter vi och kollar på lite teve och varvar ner lite..! Myspys...!!


Nej, jag tar fler bilder imorgon!! Puss och kram





Kommentarer

Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Publicerad 2009-05-20 10:37:41

Marlene & björn kommer ju & hämtar upp mig på torsdag.. så vi kommer ju till dig, jag kanske kan hjälpa dig då :)



/ En tjej i storstan

Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Publicerad 2009-05-20 10:51:39

Jag vet inte.. Pratade med marlene nyss men hann inte fråga nått sånt.. Är på jobbet nu.. Ring & fråga själv :)

Postat av: Marie / Edsbyn :P

Publicerad 2009-06-03 14:57:12

Gud vad söt :) grattis lina :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela