LINA

Kära dagbok..

Småplock ur Sommaren 2010

Publicerad 2010-08-19 22:43:49 i mitt liv i bilder

Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu... Sorry! Men det är ju trots allt sommar, så då ser vi till att försöka att hålla oss ute så mycket som möjligt ;) Hehe

Jag och Casper har hunnit med både det ena och det andra sedan sist! Dennis har firat sin semester på eget håll (hoj-semester i Tyskland bla.) så jag och lillebus har haft väldigt mycket egentid!! Känns rätt bra att jag kunnat avara denna sommar till honom eftersom att bebisen kommer snart..!!

Vi passade till exempel på att åka upp till Edsbyn när morfar hade semester, så vi kunde umgås med honom och morbror så mycket som möjligt!







Kommentarer

Postat av: Emily

Publicerad 2010-08-20 10:01:53

Casper är ju för söt! Sötare unge får man leta efter!

Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Publicerad 2010-08-23 01:15:06

Awwwww!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela