LINA

Kära dagbok..

Natti natti

Publicerad 2010-09-15 20:20:11 i casper

Nu säger Boodiidoo Natti natti för ikväll !



Kunde bara inte låta bli att ta en bild och visa er hur underbart just detta moment är.. !
Casper har alltså varit skrikig, jobbig, grinig rent utsagt förjävlig i timmar..

Så tar man på honom pyjamasen och byter blöja (ett helt jävla företag, bara det!) ger honom vällingflaskan och säger gonatt.. Allting blir tyst och han somnar in så sött..

Man får liksom lust att väcka honom och säga förlåt för att man nästan gett bort honom för en halvtimma sedan..

Det är det här stunderna som förgyller livet !

Kommentarer

Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Publicerad 2010-09-15 22:03:41

Hahaha AWWWW !

Jag känner samma sak när jag är hos dig, ibland är han riktigt pain in the ass och jag vill gå ut ur rummet men sen när jag är hemma så saknar jag honom !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela