LINA

Kära dagbok..

Vardagsrummet Före & Efter

Publicerad 2010-09-20 12:22:38 i hus & hem

Vardagsrummet Före



Vardagsrummet Efter



Förvandlingen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Jag vill ju ha ljust och luftigt, men eftersom att jag fyndade dessa klädslar så pass billigt på Blocket.se så hade jag inget annat val än att mörka ner Vardagsrummet en aning... ;(

Ska försöka ta lite bättre bilder med systemkameran senare, just nu så har jag lite fullt upp med att fixa klart alla papper till Försäkringskassa osv.. Det är mycket med det jordiska!



Kommentarer

Postat av: FLOOSAN

Publicerad 2010-09-20 12:50:47

Vilken mysstämning ni fick nu, perfekt i höstrusket. Tända ljus och mysbelysning så är det klirrat =)

Postat av: Fina Frun

Publicerad 2010-09-20 13:07:29

vad fint det blev!

Postat av: NINNIE

Publicerad 2010-09-20 13:36:31

Mysigt!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela