LINA

Kära dagbok..

Odla potatis i vardagsrummet..(!)

Publicerad 2012-04-21 09:18:58 i dagbok

Då var det dags att släpa fram dammsugaren igen..

När till och med barnen försöker odla potatis i vardagsrummet så är det förmodligen dags.. Herre Gud! Det är ju trots allt snart 23 timmar sedan sist!
Jag tror, helt ärligt utan att överdriva att jag byter dammsugarpåsar oftare än jag byter strumpor.. HUR kan det bli så skitigt så snabbt?!

Just nu sitter vi å tittar på Emil Lönneberga och myser..!

Nej, nu ska jag ta å fylla på kaffe i koppen å njuta av stillheten!

Kommentarer

Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

Publicerad 2012-04-21 14:32:45

Hej! På min blogg skriver jag om saker jag varit med om, med målet att hjälpa andra i samma situation. Skriver bland annat om hur jag som trettonåring blev våldtagen av en person som stod mig väldigt nära! Kika gärna in och lämna en kommentar :)



JUST NU HAR JAG EN TÄVLING DÄR JAG LOTTAR UT TRE PRESENTKORT PÅ 500 KRONOR HOS H&M, VAR GÄRNA MED! kramis :) länk till tävlingen;



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/april/lottar-ut-tre-presentkort-avslutas-114-klo.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela