LINA

Kära dagbok..

Våren är här!!

Publicerad 2012-02-23 13:00:57 i hus & hem

Eller ja.. Jag hoppas att den är  här för att stanna :)

Sprang ut och fotade grabbarna nu när dom är ute i det fina vädret och jobbar.




Här nedan ser ni mitt nya blivande kök.. (Jag vet att det mest ser ut som plockepinn just nu, men om man fantiserar riktigt länge å noga så ser man snart en fin diskbänk som löper längs väggen och vasken mitt framför det stora fina fönstret mot vägen..)





På den här bilden ser man det blivande badrummet.. (Taket kommer att vara öppet till nock, så det blir ett rejält coolt badrum!)





Nu kan ni fantisera att jag står i den blivande hallen och tittar ut mot vardagsrummet och köket.. Är ni med mig? ;)





Jag vet att det kan vara en aning svårt att sätta sig in i hur det ser ut om man inte sett det live, så ikväll tänkte jag lägga ut lite ritningar så man får se det lite uppifrån, så att säga ;)





Här är han - The One And Only - Min, bara min Dennis! (Inte ens Photoshop kan snygga till den här bilden, så den får förbli obehandlad!)

Kommentarer

Postat av: Lil bex'

Publicerad 2012-02-23 13:38:21

eller hur vill ba ha sommar !

Postat av: hanna ♡

Publicerad 2012-02-23 16:20:28

tack så mycket snälla du! :D

Postat av: YEEY SCORE!

Publicerad 2012-02-23 17:55:48

HEJ PÅ DIG! Jag har dragit i gång en tävling på min blogg! Och det är en tävling om att bli avritad! Super kul eller hur!? I vilket fall kolla in på min blogg och läs om vad du ska göra för att få vara med”!

Postat av: Spanienfrugan

Publicerad 2012-02-23 20:11:52

Vad spännande att vara med och se sitt hus växa upp sådär. Coolt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela