LINA

Kära dagbok..

Feng Shui

Publicerad 2012-06-04 21:31:01 i dagbok

Det känns som att jag tappat lite av mitt Feng Shui:ande.. Rätt va det va så var allting helt plötsligt rörigt å stökigt igen!!

Tog mig i kragen igår å for till Bauhaus och gick loss på förvaringsavdelningen för att få lite ordning inne i barnens rum..!

Hur mycket leksaker behöver dom egentligen?

Jag fyllde 2 st 7 liters plastlådor med leksaker som jag helt enkelt ställer ut i förrådet, så har dom lite leksaker kvar inne i rummet att leka med.. Det blir ju alldeles för rörigt annars, eller?

Hur har ni löst det med förvaring i barnrummet?
Byter ni ut leksaker emellanåt?


Jag gick loss på garderobsförvaringen också! Köpte lite utdragbara trådkorgar för att få lite bättre översikt över kläderna!

Nej, nu ska jag damma av Feng Shui boken och ta med en kopp te!!

Kommentarer

Postat av: Jenny Vennberg Pictures

Publicerad 2012-06-04 22:41:35

FINT ! :))

Nu fattas bara hänglås ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela