LINA

Kära dagbok..

Gröna fingrar

Publicerad 2012-06-10 08:31:27 i dagbok

Jag är ju inte känd för att ha nå vidare bra hand med växtriket direkt, jag har dock inte gjort några större uppoffringar för att förbättra det heller. Tills nu.

Kolla in mina tomater, potatisar och jordgubbar!!

Och ja, det är jag som byggt växthuset. Med hjälp av pallkragar och lite gamla fönster ;) fiffigt värre!

Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa ner mig med barnen en stund innan det är dags för lite loppis!!

Kommentarer

Postat av: Emsi

Publicerad 2012-06-10 10:45:58

Men shit vad duktig du är! Nu kan du börja titulera dig byggmästare & odlare oxå ;)

Postat av: sara's hemligheter - att överleva våldtäkt

Publicerad 2012-06-10 12:48:20

fin blogg! :) hoppas du får en bra dag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela