LINA

Kära dagbok..

Fre lör och sön

Publicerad 2012-05-28 12:07:12 i dagbok

Vilken underbar helg alltså!!

FREDAG:

I fredags efter kursen så åkte jag å hämtade barnen på dagis å for till centrum för att försöka hitta något att ha på mig på Mias möhippa som skulle komma äga rum på lördag! ;) Efter vad som kändes som en evighet av springande i affärer så beslöt vi oss (läs: Jag!) att vi sket i å leta kläder och istället sätta oss ute i solen och käka glass istället ;)

När vi kom hem va både jag och barnen så trötta att vi somnade framför smurfarna!

LÖRDAG:

Dagen va kommen då den blivande bruden skulle firas! Och det gjorde vi. Med råge!

Dagen började med att bruden plockades upp med helikopter och flögs över stan för att sedan landa på Kastellholmen i stan! Där stod vi, resten av gänget och väntade..
Sen var det dags att åka ribbåt ute i skärgården ;) 55 knop! Wiieehoo säger jag bara!!

Efter ribbåtturen så var det dags att kliva ombord på en av Sthlms niceigaste lyx-yacht "ZaccoBoss". Vilken båt alltså!!

Efter ett par timmar av lyx å massa sol så steg vi i land igen och sedan begav vi oss till Golden Hits där det bjöds på Mat och Show, och självklart en hel del dans!!

SÖNDAG:

Dags att hämta barnen hos farmor och farfar!
Vi köpte med oss tårta för att fira morsdag också!!

Eftersom att det var så vackert väder så kunde vi inte motstå att blåsa upp poolen åt barnen, sagt å gjort!

Tänk va roligt man kan ha med lite vatten alltså :)

Nu är det MÅNDAG och jag sitter på kursen igen, instängd i en datasal som är mindre än minst.. Fläkten/AC'n står å brummar för fullt och det känns som en evighet till lunch. Då ska jag nämligen börja röra mig mot dagis igen för att åka med Casper till BVC och göra 3-års kontrollen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela