LINA

Kära dagbok..

Fredagkväll

Publicerad 2013-02-15 20:17:42 i mitt liv i bilder

Sitter ensam och smuttar på en gott vin med tända ljus i köket, läser bloggar och lyssnar till barnens snaskande på nypoppade popcorn!

Dennis har jag hänvisat in till kontoret för att storstädning pågår/pågick!

Det är liksom lugnet efter stormen just nu och jag bara njuter. Njuter av ett nystädat och piffat hem (eller åtminstone kök hittills!) och känner mig riktigt nöjd med dagens prestation!

Imorgon ska vi träffa goa vänner å titta på 5 timmars race på en racebana här i närheten! Det ska bli riktigt skoj, med tanke på mina barns förtjusning av fordon i alla dess former :)

Nämen, nu börjar viner sina.. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

En fotointresserad tvåbarnsmor från Edsbyn. Bor numera i Stockholm och förverkligar drömmen om ett eget hus!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela